Sunday, April 25, 2010

Kenapa saya suka rumah saya??

Entah kenapa lately ni selalu je rindukan rumah...oh, homesick kah??
Macam kurang logik....yela dah besar gajah & tua bangka takkan dok homesick lagi kan?? Hurmm..(berfikir sejenak).....
Ohhh......Home Sweet Home~ Saya rindu rumah saya.....~


Kenapa saya suka rumah saya? Sebab ada makanan yang banyak...
Kenapa saya suka rumah saya? Sebab ada orang tolong basuh & lipatkan kain baju
Kenapa saya suka rumah saya?  Sebab ada internet yang laju
Kenapa saya suka rumah saya? Sebab rindu nak golek-golek atas katil dan tidur dengan pulasnya..heh
Kenapa saya suka rumah saya? Sebab ada anak-anak sedara yang sangat comel~
Kenapa saya suka rumah saya?  Sebab ada ummi & ayah yang saya sayang~
Kenapa saya suka rumah saya? Sebab rumah saya besTTTTTTTT!!!!
 Miss One Big Happy Family~

Ahhhh....rindu bangat sama Unim (Wan Tasneem Sofiyya) yang montel

DAN

Maira' (Aisyah Humaira') yang suke tidoo...~

4 comments:

balqis said...

saya sangat suka rumah saya!!!!!!



YAY, qis da kat rumah.
jgn jelesssss.

sakura said...

xpe3x...mggu dpn blk....tungggguuuu......~

Anonymous said...

miss my home tooo....

sabo je la ye.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.